jobbig dag :(

idag har varit en lite jobbigt dag har haft en jäkla huvudvärk hela dagen på jobbet men som tur var så klarade man av dagen iaf.. tyvärr så ser de inte ut som om de kommer att vara öppet på lördag som jag hade hoppats :(
hade verkligen behövt pengarna..

på vägen hem blev de lite stop när jag nästan var hemma eftersom jag hade en bil med släpp framför mig och så fick vi möte.. vilket gjorde att han stannade sedan stod han still där länge å jag trodde de pratade med varandra.. men sedan körde den mötande bilen å han stod kvar å då kom jag på att de går ju lite uppför så då fick man gå ut å hjälpa honom att komma igång igen... vilket var lite jobbigt eftersom man själv inte fick så mycket fästa för att knuffa bilen.. men de gick tillslut..

sedan när man kom hem så blev de träning å en tacos eftersom de var lite över sedan helgen..

å nu har man kollat på big bang å kollar på den enda simpson avsnittet som år idag.. jävla vampyr serier som ska ta över tiden så de inte är lika mycket  simpsons :( fast har ju alla avsnitt som finns ändå så får la börja kolla från datorn istället..

skulle ju oxå berätta om vad jag tyckte om vinterspelen vilket vare en riktigt besvikelse spolade igenom de mesta var väldigt utdraget å lite tråkigt :(

nu ska man la kolla kallart på simpsons å kolla runt lite på internet innan man ska sova

natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0