Kommentar

tänkte bara svara lite snabbt på kommentaren jag fick igår.. jo de är lite jobbigt att man mår dåligt när man äter sådant fast bra på ett sätt då äter man ju inte så mycket sådant :p men nu till de jag tänkte svara på.. jo de hade varit kul att prata igen men de är du som får ta kontakten igen vet ju inte riktigt vem du är :p men jag är ju ganska lätt att hitta på eniro eller facebook :p finns ju inte så många mattias fant :p men kan ju vara lite snäll så du inte behöver kolla där mitt nr är 0768-896306 å msn [email protected] å är de någon annan som oxå vill höra av sig så är de bara att göra de :p pussar å kramar på er ;)

Kommentarer
Postat av: V

Tack så mkt :D



Puss å kram på dig...

2010-02-26 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0