måndag å ny vecka

så är snart måndagen slut å de är skönt de måndagar är lite tråkigt :P

gick bra att komma till jobbet idag ingen snö på vägen bara jäkligt kallt :P var lite rörigt när man kom dit eftersom de skulle starta med den omgjorde linorna å ingen viste riktigt vad de skulle göra :P som tur var så är man kortrepare och slipper sitta i dem =)
å så skulle man haft möta om försäkringar vid ett tiden men de blev inställt tråkigt nog alltid skönt att ha möte..

när man kom hem så var man ute å gick en sväng i en timme å de är riktigt kallt å blåste men går man med vinden så svar de inte lika farligt tyvärr så gör man de halva vägen.. ringde försäkrings bolaget oxå så ska in till bröderna Larsson å se vad de säger om de.. kommer kosta 2500 självrisken..

sedan blev de träning till anger management 100min å 1000kcal bort å fyllde på med ett knäckebröd å två ägg..

å nu har man kollat på simpsons och nu är de 2 1/2 men..

har nog inte skrivit om igår men de var inte så mycket att skriva om tog de bara lugnt med en liten promenad på dagen å lite träning på kvällen

fått några kommentarer oxå..

jag vet att du vill att jag ska gå och testa men känns så konstigt å känns som man blir klassad som dåre sedan har jag inte pengar till låta någon sitta å lyssna på när man klagar.. men du har rätt man kan ju inte säga något om de innan man har testat, men man kan ha förutfattade meningar om de iaf..
sedan varför säger alla att man måste älska sig själv innan någon annan kan göra de får alltid höra de av dem som dumpat mig känns bara som man säger för att inte göra den andra ledsen..
å de är tråkigt att du har haft de tankar men bra för dig att de hjälpte dig att prata med någon =) puss på dig med

ne nu ska jag nog ta å sova istället

natti natt å kramar


Kommentarer
Postat av: V

Tänkte tala om att om du går till typ en vårdcentral och pratar där om att du behöver gå och prata med en psykolog för du mår inte bra, så kan du få en remiss och då kostar det dig inget alls. Så jag tycker du ska göra det, vill ju liksom att du ska må bra :)



Förstår att de känns som om de är något man säger när man dumpar någon men jag dumpar dig inte. Jag säger det för jag har erfarenhet av det och vet att de kommer lösa många problem. Eller ja jag hoppas dina löser sig om du får pratat ut..



Puss

2010-02-22 @ 21:45:57
Postat av: Linda

Dåre? Är de vad du kallar mig?? Jag har faktiskt gått och prata med en psykolog förra året och de är absolut inget fel, du ska bara veta hur vanligt de faktiskt är. Det är jätte bra att prata med någon utomstående. Och vadå klaga? Det är faktisk utbildade att hjälpa och de har gjort ett val. Ne mattias nu får du faktisk sluta vara så trångsynt. Seriöst kommer du inte bli lycklig innan du slutar tro att du är värdelös.



Det säger de för de bryr sig om dig. Kan lova att de mesta löser sig när man älskar sig själv eller i alla fall tycker man är bra. Du kanske skulle läsa självkänsla.nu.. de är en bra bok för att få lite aha upplevelse.



Så sluta genast söka bekräftelse hos tjejer och börja ta hand om dig själv!!



Kram

2010-02-23 @ 11:25:46
Postat av: josefin

håller med linda totalt, du ska inte behöva massa bekräftelse av tjejer, du måste lära dej att älska dej själv:) du verkar ju vara en väldigt fin kille och du är värd allt gott:D



pussåkram

2010-02-24 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0