måndag

har lite tid över att skriva här igen fast har inte så mycket att skriva :P

just nu sitter man å kollar på 2 1/2 men och väntar på att simpsons ska börja bara 5 min kvar :P
på jobbet var de samma visa som innan man får ont i huvudet å mår dåligt när man kommer dit å sedan när man åker hem så mår man bättre igen.. hmm undra vad de kan bero på har verkligen tröttnat på de stället men de är ju ett jobb så får bara stå ut.. är ju bara några veckor kvar tills man får reda på vart man ska på företaget när man tar bort våran grupp..

men när man kommer hem så tränar man som vanligt å då mår man bättre men hade behövt träna mycket mer fettet bara ökar tyvärr så snart får man gå på pulver igen så man kommer ner..

lite om vad som hände i söndags var att man sov till 12 har faktiskt inte sovit så länge på flera månader 6 dagar i veckan går jag ju upp mellan 4-5 tiden så då får man ju inte sova så mycket, så då var de skönt att få sova ut lite.. efter de så bestämde jag mig för att städa lite eller de blev rätt så mycket var inte färdig för än vid 7 tiden.. fixade hela spisen å dammsög till och med bakom den :P efter de så tränade jag lite men blev inte så mycket mådde lite dåligt men blev iaf 40 min..

men nu har simpsons börjat så får avsluta här :P

natti natt kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä nu var du allt duktig :P

2010-02-02 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0