massa snö

Så nu är de simpsons igen så kan man blogga lite samtidigt man är ju kille :P 

Var lite kul att åka till jobbet i morse kommit en massa eller nja lite ny snö igen vilket hade lagt sig i massa stora drivor på vägen lyckades ta mig 2km bort på vägen innan jag kom till en lite för stor driva att åka igenom som tur var behövde jag inte försöka för precis när man kom fram så kom plogbilen från andar hållet så lyckades ta mig till jobbet å hem ifrån de också.. även att de tog lite tid hem för man hade segis framför sig som nog ville att man skulle köra om eftersom den blinkade hela tiden.. fast de är ju lite svårt att göra de när den kör mer vänstertrafik än höger.. stannade till vid Frelis för att kolla vad han kan få fram för sommardäck, får räkna med kanske upp mot 6000 och så kollade jag om han kunde byta några bussningar som skulle gå på 4500..

Fan vad allt ska kosta hela tiden :( 

När man kom hem så blev de en timme träning sedan någon macka till the big bang theory å efter de en väntan på att simpsons skulle börja.. 

Fick en kommentar att man var lite för ung för att vara så deppig :P för de första så är man la inte så ung längre är ju snart 25 å sedan kan man la vara deppig fast man är ung.. Men jag strävar ju inte efter att vara deppig.. Men tack iaf f å kram på dig med

Men ska kolla klart på simpsons å sedan sova så natti natt på er kram


Kommentarer
Postat av: Emma =D

va kolla tv & blogga SAMTIDIGT hehe du måste nog va nått undantag eftersom d blir juh 2 saker samtidigt ;) haha =P...

2010-02-04 @ 13:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0