vanligt dag

har inte hänt så mycket hos mig idag.. så kan dra de jätte snabbt jobbat varit ute å gått i en timme å sedan tränat å 100 min :P å nu sitter man å kollar på simpsons innan man ska sova de är la de som har hänt idag :P

men har fått några kommentarer och får börja med att säga förlåt Linda du är absolut ingen dåre du är en jätte bra person.. sedan så får man kanske gå till vårdcentralen någon gång men man ska ju ha tid till de oxå hinner inte med så mycket på veckodagarna.. men de är kul att höra att du inte dumpar mig "V" även att jag inte riktigt vet vem du är, men puss på dig med..
får se om jag letar upp den boken då tack för tipset men får la försöka iaf tycka om nog med mig å inte vara med tjejer för ens man gör de inte rätt mot dem..

men ska försöka sova nu natti natt kram


Kommentarer
Postat av: V

Du vet kanske inte riktigt vem jag är här när jag skriver nä, men vi har pratat förr. Länge sen dock.... :)

2010-02-25 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0