kanske ska skriva något igen :P

tyvärr så har man varit lite upptagen å inte orkat att skriva något här men har lite tid över nu innan jag har tänkt att sova.. tror inte så många läser den längre men de gör inget för då kan man ju skriva lite mer vad man verkligen tänker..

men har fått de bekräftat att man inte ska säga vad man tänker å känner till folk utan hålla de inom sig för då förstör man inte för någon annan, man bara bryter ner sig själv..
detta fick jag erfara när jag berättade för vad jag verkligen tänker på ibland om att man är trött på detta livet som man lever å att man bara sårar folk hela tiden så jag bara vill försvinna å inte finas mer..
men när jag sa de till henne så förstörde man hennes liv och alla hennes drömmar krossades, tror de var riktigt nära på att de tog slut där eftersom hon inte orkar ha någon som tänker så..
men tyvärr så gör man de :(
å om de är sant som hon säger att hon inte orkar de så kommer de ju ta slut mellan oss :( men de vill jag inte fast har börjat att må dåligare nu värre än innan oxå :(

innan satt de bara i huvudet men nu har man gått så mycket minus i ekonomin å en massa pengar måste läggas på saaben så jobbar över allt jag kan på ett jobb som jag verkligen börjar hata får bara mindre och mindre lön så måste jobba mera och mera.. detta påfrestar mitt förhållande med Johanna väldigt mycket eftersom man jobbar hela tiden och bara blir tröttare och tröttare och så börjar kroppen säga ifrån.. mår dåligt hela tiden jag är på jobbet med huvudvärk och illamående :( å de gör inte saken bättre att våran grupp ska försvinna så vecka 9 vet jag inte vart jag ska jobba där längre..

men fick reda på en bra eller nja kanske inte så bra sak beroende på hur man ser de..
har sagt till mig själv att jag iaf måste hålla mig här tills man är skuldfri så ingen annan behöver ta över de.. men de kom upp på jobbet att om man dör och har skulder så är de igen annan som behöver ta över de utan att de är banken som går miste om de.. fast nu ska man inte tänka på de för just nu så har jag inga sådana tankar i huvudet..

men ska nog sova istället så man kanske mår lite bättre i morgon blev bara 4 timmar sömn inatt innan man skulle upp och jobba igen..

natti natt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har själv tänkt lite i dom banorna för länge sen, men var tanken på min familj som höll mig kvar. Bra att du inte tänker så nu iaf =), fortsätt så

2010-02-04 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0