tisdag

Tisdag igen å har lika mycket att berätta idag.. På jobbet hände de inte så mycket larmet var bara på när man kom till jobbet vilket är lite jobbigt eftersom de låter så mycket.. Sedan på eftermiddagen så ville chefen prata lite med mig fick reda på att de var om att jag har jobbat lite mycket övertid.. Speciellt för två månader sedan då jag jobbade 58 timmar och man fick bara jobba 50 timmar i månade enligt facket så nu skulle man få någon kompensation för de :P

När man kom hem så blev de träning inne eftersom de är lite oroligt väder med lite regn och åska.. men i morgon blir de springa igen hoppas jag..

så mycket mer har de inte hänt så man kanske ska försöka sova lite nu.. natti natt å kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0