tisdag

vet inte riktigt vad man ska skriva om har la varit som vanligt på jobbet så de är ju inget att skriva om..

sedan när man kom hem igår så stod de ett packet nedanför min brevlåda som var min nya pulsklocka.. kanske inte så bra å ställa den 20cm från en rätt trafikerad väg där vem som helst kan ta den, posten är allt bra..

men blev ingen träning med den igår.. körde hem Ylva å stannade där..

men idag så blev de det fast var lite jobbigt att komma igång den är ju lite mer avancerad än vad min andra var.. å till alla er som tycker att man tränar för mycket så har den en funktion som kollar om man tränar för lite eller för mycket så får se hur man ligger till med träningen :P

sedan så fick man ett sms söndags att min syster åkte in för att få deras andra barn å tio på kvällen så kom de..
å idag så kunde man åkt till henne i Alingsås å kollat eftersom min andra syster skulle dit.. fast gjorde inte de har ju träning att göra och göra mig i ordning får i morgon..
å för att få min pulsklocka glad så ska jag sova mer :P den håller koll på de med :P

så får lyda min klocka nu å kanske ta och sova lite.. natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0