torsdag

Hade de tråkigt på jobbet idag eftersom man blev utlånad till p.. De hade inte så mycket att göra me eftersom de har lina så måste de ha folk för att få ut något.. Är lite jobbigt att bli utlånad till en grupp som knappt har något att göra när den egna gruppen ligger efter en massa..

Som tur var så behövde jag bara vara där till 1 sedan tillbaka till min grupp och sätta på en massa etiketer på alla telefoner som vi hade liggandes eftersom de kom en taxi med etiketer..

När man kom hem så var de bara till att ut och springa fast man var lite trött och knappt orkade.. Men klarade mig runt på 45min vilket inte är så dåligt ändå..

Men så mycket mer kommer de inte hända idag bara simpsons å sedan sova lite så man kanske är lite piggare i morgon..

natti natt å sov så gott när ni ska de.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0