torsdag

Nu har man varit riktigt dålig på att skriva här igen men har inte orkat mår inte riktigt bra på något sätt just nu lite förkyld å är lite nere oxå men vet inte riktigt varför riktigt.. Har bara börjat tröttna på allt har tröttnat på jobbet riktigt mycket och träning går inte så bra har gått upp 5kg och en massa fett. Sedan klagar pulsklockan på att man inte tränar så mycket som man ska för att må bra behöver träna hårdare eller längre pass..
Men de är jobbigt nu när man är lite sjuk..

Annars har de inte hänt så mycket mer än att man har jobbat å tränat och i helgen firade vi Martin och Lukas så då var man där borta hela lördagen..

Å idag så har man varit och lämnat över min present till Lukas eftersom de är idag han fyller år..
vaknade lite sent idag oxå så fick inte så bra uppvaknande.. vaknade av kl som ringde 04:50 men stängde nog av den.. sedan vaknade jag å såg att kl var 10 över men de var ju inte så farlig bara lite bråttom.. fast när man kollade närmare så var kl 06:10 vilket gjorde att de var lite mer bråttom brukar ju vara på jobbet 06:20..
Så fick slänga på mig kläderna och fixa i ordning mig lite å åkte hemifrån 06:20 och stämplade in 06:49 vilket var rätt så bra :P men de gick lite för snabbt på vägen men nu är saaben ursotad iaf :P

men nu är de nog dax att sova lite tror jag.. natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0