redan onsdag

Så var onsdagen över den med var lite osäker på vad de var för dag när jag åkte hem å blev lite glad när man kom på att de var onsdag idag vilket gör att de bara är två dagar jobb kvar eller jag kanske 3 om de blir lördag som jag tror.. 

Såg i morse när jag skulle kolla lite hur mycket jag hade tränat att min pulsklocka inte funkade som de skulle.. fick ta med den till jobbet för att ta isär den å lägga den i sprit och rengöra den så nu funkar den lite iaf.. men har kollat ut en ny klocka som jag har beställt nu.. så nu får jag jobba över 3 lördagar för att betala den :P

Annars så gick de bra på jobbet idag fick hjälpa till lita med att göra I7 till US annars hände de inget annat kul.. å när man kom hem så tog jag å tränade inne istället eftersom de blåste så ut..

Sedan har jag inte gjort så mycket mer bara tagit en promenad å ätit lite fruktsallad å nu kollar man lite på tv å tar de lugnt..

Natti natt på er när ni ska sova kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0