tisdag

får la ta och skriva lite idag med kanske :P
har la inte hänt så mycket roligt på jobbet bara jobbat som vanlig sedan efter lunch blev de inte allt för mycket gjort massa prat å kollade på lite gamla bilder från företagsfesterna :P

men vid kvart i fyra var de dax att åka hem och ut å springa för att sedan ta en burgare.. å efter de promenad för att sedan komma lagom in till simpsons började.. så då blev de lite simpsons å fruktsallad..
och så har jag kollat upp lite vad mina pengar har tagit vägen drivmedlet har inte gått upp så mycket men de senaste månaderna har jag handlat mat för 1000kr mer

sedan kom jag på en lite detalj till mitt svar igår å de är att hon har katter vilket jag är lite allergis emot vilket gör de hela ännu lite jobbigare

men nu ska jag nog försöka komma i säng så man inte är lika trött i morgon.. natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0