Åre dag 2

Så nu sitter man i åre ock bloggar lite :P

Men i fredags så var jag bara hos mina föräldrar efter jobbet för att sedan på lördagen jobba med inventiering på jobbet från 6 till 3.. efter de så åkte jag iväg och hämtade Jonas å Zandra och Jonas kompis.. när vi hade stannat på lite olika stället i Tämta åkte vi in till Lidköping för att handla all mat som vi skulle ha till åre..

Sedan åkte vi till min syster för att kolla på melodifestivalen å ha de lite trevligt innan vi skulle hem och lägga oss så vi kunde åka upp tidigt till Åre på söndagen..

 

Blev att vi kom upp och åkte vid 6 tiden och var framme vid halv 3.. var en riktigt lång resa upp men de var de värt å har ju inte kört i alla bakar än :P

Sedan vid halv 9 tiden åkte vi in till stationen för att hämta Martina så vi blev ett fullt sällskap..

Idag så var man uppe vid 7 tiden å kunde inte sova längre så gick ut å gick en sväng innan de andra vaknade och vi tog lite frulle för att sedan åka ut i backarna..

I början gick de sådär men sedan på eftermidagen så gick de faktiskt riktigt bra å körde lite offpist också :) fått min första skada också var lite isig skare när man vurppade så de skrapade upp handleden lite :P



har lite mer bilder här å kommer läga upp flera när jag tagit mer =)
http://www.facebook.com/album.php?aid=52608&id=1043414201&l=ea3b6eb3d5

Efter att liftarna hade stäng så skulle jag å Markus åka till systemet lite men för mig så gick de inte så bra eftersom jag har åkt ifrån mina kort så hade inget id-kort de liger i mina byxor i halen hemma.. men men någon annan får la köpa ut till mig i morgon istället :P är äldst av alla här å kan inte köpa på systemet käns lite kul :P

Å nu tar vi de lite lugnt å kollar på patrik 1,5 å sedan blir de la sova så natti natt på er.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0