Åre dag 4

Så var de onsdag morgon uppe i fjällen..

Igår så var vi ute i backen hela dagen och var inne i Åre backarna för att testa dom.. en del var riktigt upp körda men de andra lite mindre backarna var riktigt bra =)

Sedan efter några åkt så hade de öppnat liftarna ända upp till toppen så då åkte vi upp dit där de var riktigt dimmigt vilket gjorde att de var riktigt jobbigt den första biten eftersom man inte sov så mycket.. men när man kom lite längre ner så hittade vi riktigt bra backar och långa tog 30 min ner =)

Sedan vid 12 tiden skulle vi hitta något ställe där vi kunde grilla korven vi hade med men ingen grill var tänd så vi åkte ända upp och grillade dem i en micro :P men de gick de med :P

Efter maten så körde vi på igen och de sista blev de bara Markus Jonas å jag kvar å sista åket uppe ifrån toppen tog ett litet tag ner.. hittade lite offpist där man vurpade å körde ansiktet rakt ner i skaren som tur var så var de iaf lite snö där å inte bara stenar..

Som tur var så kom vi ner till liften 2 min innan den stängde så vi kunde komma upp från dit vi kom så vi kunde åka ner till Åre by igen.. synd bara att Jonas bindning gick sönder men han kom ner iaf och hittade en ny del inne i byn för 200kr.. sedan gick vi till systemet för att de skulle köpa ut lite till mig å de gick bättre idag :p

När vi var hemma igen så blev de lite tacos å efter de så blev de lite groggar å lite sällskaps spel för att efter de äta lite glass till filmen dum dummare.. men efter halva filmen så hade alla droppat av å då gjorde jag de samma å tog en dusch å la mig..

Å nu har man fått i sig lite frukost och ska la försöka komma ut i backen snart =)

Ha en bra dag ;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0