fredag =)

Svar till igår de kanske var någon som höll mig vaken men mest för att jag kom hem så sent :P

Så idag så var man lite seg på jobbet men som tur var så hade man en slapp uppgift idag först testa färdigt korten och när man var klar med de så satte man sig för att limma på förstärkningsplatta så man kunde typ sitta och sova :P om de inte hade varit så kallt de har ju fortfarande inte fått igång ventilationen, vilket gör att de öppnar rökluckorna i taket och när de är minus ute så blir de inte så varmt inne heller speciellt inte om man sitter under en å de blåser på en hela tiden.. inte undra på att man aldrig blir frisk..

Efter jobbet så tog man en snabb promenad för att sedan fixa brownies till fika eftersom föräldrarna å en min syster skulle komma med lite nya gardiner som de satte upp medans jag å Martin körde lite bilspel.. fick till och med farsan att köra en gång gick sådär men han körde iaf :P

 

När allt var klart här så var de bestämt att vi skulle bort till syster för att fixa varmamackor så de blev att man gick dit bort å var där några timmar innan man gick hem igen i mörkret å kylan..

En tråkigt sak med denna kylan är att man har förfrysigt vänster handen så nu känns de som de bränner i den hela tiden får hoppas de blir lite varmare snart..

 

Japp hade fixat en takbox oxå den är nog tillräkligt stor för att få plats med våra saker.. längtar jag med ska bli min första riktigt semester på två år :P har ju bara tagit den dag innan å då låg man ju på lasarettet :P

Men nu ska jag i i duschen så ni får ha de så bra..kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0