helgen

så var helgen redan över har inte hänt så mycket var hos föräldrarna i fredgas å sov där så man kund sova lite mer innan man åkte till jobbet på lördagen då jag jobbade från 05:30 till 12:00.. hade velat jobba längre men alla andra gick hem då så var ju oxå tvungen att åka hem..

sedan efter jobbet åkte jag förbi fåglum lite igen och gick ut och gick en sväng p regnet medans de andra gjort mat som man fick innan man åkte hem för att fortsätta till systern sedan och skulle kolla på en film.. men blev lite sent så körslaget han börja så kollade på de och sedan gick man hem för att sova..

och idag så har man varit i gbg på universeum och ikea så de har varit fullt upp hela dagen med hela familjen.. å nu är man hemma igen å ska fixa lite mat till jobbet i veckan kyckling och wok blir de.

har fått ett bra från csn oxå som inte är så kul hade vist jobbat lite för mycket efter att man slutade skolan 2008 å nu vill de ha papper på allt som jag inte har annars vill de ha tillbaka allt jag fått å lånat så snart som möjligt.. när man känner att man började få ihop sin ekonomi så kommer de något å förstör den igen :( får se hur de blir med de..

men ska göra lite mat nu å sedan sova.. natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0