ny vecka ny månad

nu var de en ny vecka å en ny månad får se hur denna månaden blir är ju inte bara jobb ska till åra några dagar vecka 11..

men få ta lite vad som hänt i helgen tyvärr så var den rätt så mycket kaos :(
pratade lite smått med en person å så skulle vi träffas men tyvärr så gillade inte hennes kompis de vilket som är min kompis oxå.. men vi träffades iaf å de gjorde så lördagen blev en helt körd skulle åkt med Ida å Martin till Alingsås men de blev inte så.. istället så var man hemma själv hela dagen å var ute och gick i några timmar istället och sedan la mig tidigt..
sedan på söndagen gjorde jag inte så mycket då heller sov lite länge sedan gick ute å gick en timme innan man åt lite frukost för att sedan gå ut en eller två timmar.. kan ju inte träna eftersom man är lite sjuk, försökte men orkade verkligen inte kände mig bara svimfärdig..
när man kom in igen så tog jag faktiskt fram mitt ratt å pedal sett till ps3 å körde nfs var faktiskt riktigt kul har inte gjort de på länge..

idag så har man jobbat som vanligt för att sedan hem å ut och gå lite igen efter 2 timmar så gick man förbi min systers hus å så blev man bjuden på lite fika där för att sedan nu vara hemma igen för att skriva lite här innan man ska sova..

natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tråkigt att det blev jobbigt då du skulle träffa någon. Hur kommer det sig ens att denna "kompisen" (om man verkligen kan kalla det så) inte ville att ni skulle ses?



Puss & Kram

2010-03-02 @ 18:26:46
URL: http://veronicasoderstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0