onsdag

Kanske ska försöka blogga lite har ju inte blivit de på ett tag. Men har inte hänt så mycket .

I måndags så jobbade jag som vanligt och sedan åkte in till Lidköping för att lämna in min bil för att få den fixad efter man var i diket.. sedan kom Martin och hämtade mig å så åkte vi hem till dom för att jag skulle låna deras beetle tills min var färdig.. blev att man fick lite fika där också för att sedan komma hem vid 9 tiden å då blev de sängen.

Sedan på tisdagen hände den inte så mycket mer än att jobba å sedan tränade jag faktiskt lite har ju inte tränat på ett bra tag så de blev ett lugnt pass..

Å idag jobb som vanligt sedan när man gick hem så ringde de och sa att bilen var färdig så har varit inne och hämtat den och handlat lite.. men de har nog gjort något fel eftersom lyktorna inte ställer in sig själv längre så får ringa dom i morgon.. när man kom hem igen så blev de lite träning igen å sedan lite tv å en macka..

 

Men ska la försöka lägga mig nu tror jag natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0