över 126 i iq enligt mensa :P

Får la börja i början vad som har hänt..
vaknade upp igår och mådde jätte bra å åkte till jobbet som vanligt.. när jag kom fram så tog jag en kopp kaffe och efter de så kände jag mig inte lika bra längre, men tänkte inte så mycket på de.. men vid frukosten hade de bara blivit värre men åt upp min knäckemacka ändå.. sedan gick de ännu mer utför så vid 10 tiden gav jag upp och åkte hem med en väldigt magsjuka eller något sådant..
hade pratat med saab innan på morgonen å skulle in med bilen så de kunde fixa den men eftersom jag åkte hem tidigare så fick jag ringa dem igen. blev att jag skulle åka förbi där lite snabbt innan man åkte hem.. tog inte så lång tid at fixa de eftersom de bara var några felkoder som blockade funktionen med ljuset.. de roligaste var att de inte medgav att de hade gjort fel utan att de låg kvar sedan jag körde av vägen.. men om de skulle gjort de så hade de ju inte funkat innan jag lämnade in den heller :P
men nu funkar de iaf och fick betalat skadan med fast de var lite kusligt att föra de.. inte själva betalningen utan de som hände medans man väntade..
kände att jag började må väldigt dåligt och började svettas å bli helt blek medans pulsen ökade å sedan blev de svart.. vet inte riktigt vad som hände men de var verkligen ingen trevlig känsla.. som tur var hände de ingen men gång medans jag åkte hem..

väll hemma så hade jag kvar en massa madrasser sedan vi åkte upp till åre så la mig på dem på golvet.. kände inte för att klättra upp i min säng när jag mådde så dåligt.. så jag låg där nere resten av dagen förutom när man var å spydde på toa.. jobbigt nog har man tränat upp magmusklerna å de kändes verkligen trodde jag skulle spy upp hela magen och allt så ont har jag aldrig fått innan när jag spyt.. de mesta kom faktiskt upp den vägen å inte den andra som tur var, fast de var lite kul när man skulle göra nr 2 för då kom de bara ren vatten å inget annat så de luktade inget alls :P

å idag så mår man lite bättre har bara ont i magen men de kan ju vara för att man varken har ätit eller druckit något sedan frukosten på jobbet igår..
men när man hade varit uppe ett tag så tog jag iaf en lite skål flingor så man kanske skulle få bort magknippen man har, men de verkar inte ha funkat så bra för den är fortfarande kvar..

resten av dagen har man legat i sängen å kollat på lite film och några nya simpsons avsnitt och så har jag gjort några mensa test verkar som om man är lite smart :P lägger upp bilder som bevis



men funderar på att gå en sväng så man får lite luft kramar så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0