skulle sova tidigt ja :P

Så var torsdagen över å man skulle sova tidigt men de lyckades man inte med :P nu är de ju senare än vanligt..

På jobbet fick man köra lite volymrep eftersom Ragnar inte kom idag heller men vi lyckades göra 50 st innan 20 i 11 fikat vilket var väldigt bra =) efter de så satte jag mig i pu-testen resdagen av dagen å satt där å slappade men har typ 30 kort kvar att testa i morgon sedan löda på antenn buzzer å mic på 80 kort som kommer ta sitt lilla tag :P

 

Efter jobbet så åkte jag in och handlade lite men glömde köpa vitaminer å ta ut pengar till hyran så får åka in snart igen..

Sedan åkte man till sin syster för att kolla om deras takbox funkade på min bil å de gjorde den så nu har man en box till när vi ska till Åre nästa söndag..

Å när man hade plockat av den igen så åkte man hem och ställde bilen för att ut å gå en sväng inte lika lång som den brukar vara men blev 10 000 steg iaf med en liten paus hos systern eftersom jag hade köpt lite fika eftersom jag hade blivigt bjuden där innan..

Men nu är man hemma igen och gjort sig i ordning för sängen så ska la säga natti natt nu å sov så gott på er.. kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nån som hållt dig uppe hehe ;)

2010-03-04 @ 22:56:40
Postat av: Z:a

Gött med takbox, funderade häromdan om någon hade en:) Hoppas den är stor så vi får plats med allt. Ser fram emot resan!

2010-03-05 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0