tisdag

Ingen Ragnar på jobbet idag heller vilket gjorde så man fick köra lite volymrep på förmiddagen men sedan när man skulle skriva ut refurbish etiketterna så funkade inte den skrivaren riktigt så fick lämna den orden å göra lite efterarbete på lite kort istället..  sedan vid 3 tiden så hade de äntligen fixat skrivaren så man kunde fixa etiketterna tyvärr lite för sent för att få iväg telefonerna i tid..

 

Sedan när man kom hem så var jag ute å gick 1,5 mil för att sedan fixa lite fika tills i morgon eftersom de är min tur i morgon.. blev en kladdkaka med honungskaramelliserade nötter på toppen hoppas den smakar bra :P men de får vi se i morgon..

Å nu hade jag tänkt att kolla på simpsons  men blev bara ett avsnitt eftersom de skulle visa fotboll :( byter ut simpsons mot de kan jag inte förstå att de gör :P

Så nu får man la ta och sova istället. Natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0