torsdag

Så är snar veckan över vilket är skönt har varit lite trött denna veckan..

Kom på att jag glömde ta upp en sak som hände i går som var lite störigt.. var så att de som sätter in den nya ac anläggningen på jobbet bjöd på wienerbröd vid frukosten.. å då hämtade Rikard så vi fick av sitt och man började äta sitt innan man åt sitt knäckebröd.. de jobbiga var att Ragnar satt jämte och klankade ner på en får han har klagat på innan att man åt knäckemacka å att man var anorektiker, men nu när man åt wienerbrödet före så klagade han på att man åt sådana onyttiga saker.. börjar verkligen störa mig mer å mer på honom =(

 

Men nu dagen.. jobbade som vanligt till halv 4 lite längre än vad jag brukar för att sedan åka och klippa mig i Vedum.. blev riktigt bra hon fick fria händer och göra vad hon tyckte var snygg.. sedan körde jag hem henne till vara så hon slapp sitta å vänta en timme i Vedum lite snäll får man ju vara..

När jag kom hem så tog jag en snabb macka å sedan gick jag ute å gick en sväng på 1,2mil den sista biten kom jag ikapp min syster som var ute å gick med bamse så de blev att vi pratade lite å har blivit planerat att man ska till gbg på söndag..

Å nu har man inte gjort så mycket kollat lite på simpsons bara..

Men ska la försöka sova snart.. natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0