hänt för något på den senaste tiden..

får ta och skriva lite vad som har hänt på den senaste tiden.. inte för att de har hänt så mycket jobbat en massa så man får lite pengar å mer kommer de bli så de kommer nog inte bli allt för mycket skrivning här.. ska försöka jobba halv 6 till iaf efter 19:00 eftersom vi har lite att göra och för att jag behöver pengar och så ska jag jobba på lördag från halv 6 till 4 så då blir de lite mer pengar oxå..

men i helgen har man haft de lite lugnt med fyra dagar ledig.. helgen började med att man skulle fira min syster unge Vilma på torsdagen och fredag till söndag så har jag varit kattvakt med Ylva en trevlig tjej jag träffar just nu.. känns bra på ett sätt men lite jobbigt på ett annat eftersom hon har katter som jag är lite allergisk emot :( så de är jätte jobbigt att vara hos henne å hon är en katt-tjej så hon kommer ju alltid att ha katter så jag vet inte riktigt hur man ska göra..

vägde mig i helgen oxå de var inte kul allt hade ju gått upp till nästan 90kg :( så den 24 när jag är ledig så ska jag åka in till Skövde å skaffa lite pulver och börja med lite proteinpulver ett tag och se till att köra min träning hela tiden så jag kommer ner i vikt igen och få bort de 16% fett jag har fått.. kanske blir mer bloggande om de när jag skaffat de ni kan hänga med hur de går..

men nu ska jag sova ska upp 4 igen å till jobbet..

natti natt å kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0