lite sammanfattning

Får ta och skriva lite här vad som har hänt sedan sist..
har la inte hänt så mycket bara jobbat som vanlig å jobbade 8 timmar på lördagen oxå vilket gjorde så man kom upp i 58 timmar å 20 min övertid föra månaden..

Efter de så åkte jag till Fåglum där Ylva väntade på mig :P när man väll var där åkte vi och handlade lite för att grilla men innan vi gjorde de så började vi måla deras utemöbler och matade deras djur som vi passade..
men efter då så tände vi grillen och grillade lite innan vi kollade på eurovisions.. eller iaf Ylva själv så somnade man lite vilket hon inte tyckte om men de kanske inte var så konstigt att man gjorde de. är lite slut efter all övertid :(
på söndagen så fortsatte vi med att måla möblerna och fixade lite mat innan de andra kom hem å de blev lite fika innan man körde hem Ylva och sedan åkte hem för att ut och springa en lite stund innan de blev sängen..

å idag har de la varit en vanlig dag två timmar övertid sedan när man kom hem så blev de rundan på 6km som tar lite längre tid med vikterna på och är väldigt mycket jobbigare.. men de blir la bättre snart skulle jag tro..

å nu har man fixat lite fruktsallad som man har fått i sig till några avsnitt av simpsons..

men kanske ska sova nu är väldigt trött å ska ju upp 4 som vanligt :(

men natti natt på er å ha en bra kväll.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0