100 000 steg på en dag

har varit lite seg idag speciellt i bena och fötterna eftersom jag utmanade mig själv till att gå 100 000steg på en dag vilket är ca 7mil..
började dagen med att gå in till Lidköping för att ta något att äta en lite lagom promenad innan frukost lite över 2 mil :P haha gick faktiskt bättre än vad jag hade tänk mig..
men blev lite segare att gå hem då hade man ju två kassar att gå med men tog bara 3 timmar att komma hem iaf..
när man hade kommit hem så tog jag lite mos å en korv till lunch innan de var dax att ut och gå igen var lite jobbigt att komma igång igen.. men de gick bra ända tills mina blåsor man hade fått under fötterna gick sönder då var man på väg att bara ge upp å lägga sig i diket hade så ont i fötterna och bena då..
men de var bara att gå på en mil till å klarade faktiskt mitt mål.. fast kommer aldrig göra om något sådant igen kunde knappt röra mig när man kom in igen och ännu mindre stå på fötterna..så de var bara att få och lägga sig istället..

idag blev de inte lika många steg men nu börjar bena och fötterna kännas bra igen så nu är de bara att gå på igen så är jag i sthlm på torsdag som är mitt nästa mål..

annars har de inte hänt så mycket mer idag så ska la ta och sova istället natti natt kram


Kommentarer
Postat av: jag

du e fan galen tias:P

2010-10-19 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0