anorexia?

har varit dålig här igen men har haft lite full upp och har inte orkat att skriva något så ska försöka att ta igen lite nu =)

kom upp ett litet roligt ämne på jobbet när vi pratade om vågar som mäter fett å då råkade jag säga att man hade lite mycket fett.. och då började de hela med att Ragnar tyckte att man var anorexier för att man kanske står framför spegeln å nyper i fettet runt magen.. men själv så tycker jag att jag har lite mycket där.. å så kom de upp hur mycket man åt att man åt ca 400 kcal och 600 kcal till lunch på jobbet och efter träningen så blir de 200 kcal.. vilket blir 1200 kcal och de tyckte dom var lite lite på jobbet å de kanske de är oxå men jag kan ju inte tvinga i mig mat för att man ska de då kommer man ju att må dåligt.. men jag tycker inte jag är anorexier jag äter ju så jag blir mätt.. men nog om de..

har stegtävling på jobbet nu så de blir en väldigt massa ut och gå nu för tiden satsar på att klara av målet att gå från gbg till sthlm på under 2 veckor och är på god väg.. 142 000 steg på 3 dagar och de är 600 000 steg till sthlm från gbg..

har haft inne min saab på verkstaden oxå eftersom parkeringsvärmaren inte funkade å trodde de bara var glödstiften som var lite slitna.. men så var de inte tyvärr :( de får byta hela värmaren vilket kommer kosta 12 000kr med delar å arbete så nu kommer de bli en massa sparande så man ha pengar till de.. har till den 26 på mig då den ska in för bytet..

just nu kommer jag inte på mer är för trött för de så ska sova istället.. natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0