13/11 äntligen helg för mig :P

gick upp 8 som vanligt å fixade frulle å sedan träning, inget nytt dä.. efter det så gick jag ut en sväng innan jag fixade maten innan jobbet.. har kommit på att man inte hinner så mycket på vardagarna när man jobbar.. hinner ju bara att träna och sedan göra mat..
när man kom till jobbet fick man reda på att det fanns massa att göra, de kom å hämtade korten ur handen på oss.. var precis så man klarade av det.. men efter sex tiden så lugnade det ner sig när de tidiga skiftet gav upp och jag bara behövde få fram kort till två personer istället för fem..

men nu är det dax för mig att sova så det blir fredag någon gång så man får träffa sin älskade Hanna
natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0