så är man osingel =)

Idag har de varit en bra dag eller iaf vissa saker

Jobbet var la lika segt som vanligt så de var la inte de roligaste..

Men de som var kul idag var att när man började sms med Johanna när hon hade vaknat så kom vi in på om vi har ihop på något sätt.. Å de hela slutade i att vi blev ett par vilket inte är helt fel ;) fast de är ju tråkigt att ens flickvän är så långt bort bara :(  

Men men förhoppningsvis så får vi ses till helgen efter att vi båda har jobbat lördag..

 

Resten av dagen har varit träning i 90min när man kom hem och sedan en macka följt av simpsons..

 

Men snart är de dags för sängen natti natt på er kramar

Å kyssar till älskade =)


Kommentarer
Postat av: Little me

Du e ju bara sötast Asså;) tycker så himla mycke om dej älskling<3<3 hatar att vara så långt borta från dej också, hoppas det inte dröjer för länge innan jag får träffa dej;) massa kyssar till min lilleman<3<3

2009-11-17 @ 21:06:02
Postat av: Anonym

allvarligt talat matte, det är patetiskt att du går ut med det i bloggen. att du rokar ägna ett helt inlägg om det..kan bara klargöra att det är du osm ahr skitit i att behålla kontakten med mig, 90av100 gågner så är det jag som tagit kontakt med dig, dessutom så betedde du dig som ett svin både mot mig och Hanna. Så jag hoppas verkligen att du har lärt dig något av detta..kan tilllägga att det även var du för bara en månad sedan gick och sa att du fortfarande ville ha mig tillbaka blabla. Så skitsnack om det som står i ditt inlägg..

/martina

2009-11-18 @ 17:45:36
URL: http://varakvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0