så var helgen slut igen :(

så var denna helg slut igen å är så tråkigt här nu när man är själv igen :( saknar sin johanna

så vad hittade vi på igen helgen då?
fredagen hände inte så mycket gjorde lite mat när jag kom hem från jobbet och senare på kvällen gjorde vi heta bananer igen och lite mer flamberande alltså och inget uppbränt :P sedan gjorde vi inte så mycket mer tog de bara lugnt tills vi gick å la oss..

på lördagen tog vi en sov morgon och sedan blev de amerikansk pannkakor eftersom vi skulle iväg på mat på kroken vid 4 så tog vi en lite större frulle.. men de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss för efter frukosten så la vi oss i sängen lite för att sedan vakna upp när Ida ringde vid kvart i 5 å frågade om vi skulle komma.. å då sa jag först att vi skulle komma men sedan när man fixat i gjort sig i ordning lite snabbt så fick man reda på att Johanna inte ville gå för att hon ville ha mer tid på sig att göra sig i ordning.. å då gick jag iväg å satte mig å skickade ett sms till Ida att vi inte skulle komma å så kollade jag lite mail.. sedan blev de lite så att Johanna trodde jag var arg på henne å jag trodde att hon var arg på mig eftersom hon började kolla på film själv å då ville jag inte störa henne.. så jag började städa lite i stället och kolla lite backup vid datorn å så blev de att man somnande lite i soffan vilket inte var så skönt..
sedan vaknade man upp några timmar senare av att gajja fick mig att åka ner från soffan :p sedan fick man äntligen komma upp i sängen igen efter 6 timmar utan sin älskade.. men känner att vi måste prata lite mer så vi inte tror att vi båda är arga när ingen är de :P är andra gånger detta har hänt :P hoppas vi har lärt oss nu iaf =)

efter de så tog vi bara en macka eftersom vi inte hade ätit något på hela dagen å så blev de en film innan vi sov..

idag har vi inte gjort så mycket heller fixat frukost å bara tagit de lite mer lugnt innan Johanna skulle åka :( sedan när man kom hem så fixade man mat till jobbet för veckan och sedan lite träningen innan man satte sig i soffan med datorn å bloggade lite :P

men ska försöka sova lite nu tror jag.. natti natt kramar


Kommentarer
Postat av: Me

Håller med dig hjärtat, vi måste verkligen lära oss att prata, vill inte att det ska bli så dumt igen.. Hatar att känna så som jag gjorde i lördags. Du är min söta älskade prins<3<3

2009-11-15 @ 23:31:05
Postat av: Anonym

hahah fy fan vad ni är töntiga!

2009-11-16 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0