tisdag

så har man varit lika dålig som vanligt men har inte orkat att skriva något å de har la inte hänt så mycket iaf.. har kanske bestämt att ha lite semester v35-36..

men har några kommentarer att svara på från gummsan..


gummsan om lite tankar:

oj här va det svartsjuka hör jag:P livet e la underbart, tat lugnt å ha kul, annars e lvet inte värt att leva:)

gummsan om lite tankar:

va e det för tankar du har matte??



svar: jo de kanske är lite sådant här :P japp livet är för bra.. mina tankar handlar lite om de sista du skrev :P om att livet inte är värt att leva.. är inte så nöjd med mig bara :P sedan börjar jag bli trött på allt och sover lite dåligt så orkar inte med jobbet och träningen så bra och så har man gått upp till 88kgt igen :( inte så kul men får la deffa lite igen så jag kommer ner till 3%fett igen

kramar


Kommentarer
Postat av: gummsan

inte för att vara elak, men du verkar ha lite skeva tankar om dej själv, du måste verkligen lära dej att älska dej själv, de är svårt å de tar tid, men de går, jag lovar dej:)de är absolut inget fel på dej, å inget fel på en kille med några extra kilon, fast du har nog snarare några kilon för lite:/ take it easy now man!!

2010-08-18 @ 16:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0