onsdag

var uppe vid 4 som vanligt idag med men i morgon är de sista dagen jag gör de.. orkar inte jobba mer övertid nu :P
annars hände de la inte så mycket kul på jobbet förutom att facket var ute å pratade med mig eftersom jag har jobbet väldigt mycket övertid å då klagade de på mig eftersom de inte tycker man ska göra de så företaget får klara sig själva.. men jag bryr mig inte om de, om de inte vill att man ska jobba över så mycket kan de la se till så man får iaf nästan lika mycket som de andra så man inte behöver jobba en vecka extra för att komma upp i samma lön..

när man kom hem så blev de träning fast ingen löpning eftersom jag hade lite ont i huvudet.. så tyckte de var bättre att träna inne på roddmaskinen..

efter de blev de några knäcke mackor för att sedan ut och gå lite innan man satte sig i soffan å kollade på simpsons med lite fruktsallad till..

kommer la inte hände så mycket mer just nu så får la säga natti natt till er kramar


Kommentarer
Postat av: lisa:))

jaa de där me katter e ju inte så bra om du är allergisk, hon kommer nog tyvärrr iinte göra sig av med dom heller.. men de går ju att leva med, om du tar tabletter å sånt, så är ju inte direkt oöverkomligt om man säger så:) men hoppas de löser sig och att du vet vad du vill å så:)

2010-06-23 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0