torsdagen klar =)

Lite mer svar på Martinas kommentar igen

 

Anonym om onsdagen:

okej ska vi ta det då från min sida? som du vill, av en händelse så råkade jag vara i Lidköping ett par dagar i mars och då var det faktiskt vi båda som ville träffas, jag viste att du hade hanna men såg det inte som något problem, endast att det var kul att du träffat någon. Sen var det faktiskt du som fick kännslor för mig undertiden du redan hade tjej, och ja divig som jag är så är jag expert på att sno andras killar och ja jag måste ju säga att jag lyckades till hälften. Sen att du valde att såra mig på ett djävlgit sätt kan bara stå för dig. Det enda jag har försökt göra är att tala dig till rätta, jag vet vad jag snackar om när det har gällt din tränings mani..och ordet fet har jag aldrig yppat! Så tänk igenom innan du skriver

 

svar:

Ja de kanske du råkade vara men de var ju du som frågade om vi skulle träffas å jag viste ju inte då vad du var ute efter ju.. jag säger inte att jag är en helt perfekt på alla sätt och eftersom jag har väldigt dåligt självförtroende så blir man ju glad när någon iaf säger att de bryr sig om en..  sedan så kan man vara lite för snäll så man inte riktigt säger vad man tycker utan gör de tjejen vill.. men de är la bra att du är bra på att förstöra andra par för de är ju kul att göra.. hur kan man såra dig när du inte bryr dig om mig är inte de lite svårt.. men om du nu brydde dig något om mig så viste du la att de kunde hände när du började stöta på en kille som var upptagen.. tala mig till rätt med att säga att man är patetisk å idiotisk eftersom man har de tankarna ja de hjälper ju verkligen de gör allt så mycket bättre du själv borde ju vet bättre om de.. okay fet kanske jag la till själv men de är ju för att man är de.. men kommer inte ihåg allt du har kallat mig men de har ju inte varit några snälla saker å så tror du man ska vilja ha dig som vän.. vet inte hur du tänker där??

 

Så nu får man la skriva lite om dagen också har jobbat som vanlig å de var lika seg fast hade ett möta den sista tiden så de var ju lite skönt.. å på de mötet fick vi reda lite på hur snygga telefonerna ska se ut när de är lagade och hur vi ska stämpla så att chefen ser att vi jobbar hela tiden å inte gör något annat än att jobba och så vi bara går bort från våran plats när de är paus.. fast enligt chefen så var de inte därför vi ska vara så noga men de hade inget annat argument utan att de bara vill ha mer koll på oss..

Kanske är dags att börja kolla jobb lite närmare hemma istället börjar bli väldigt dålig stämning på jobbet och flera st har sagt upp sig..

När man kom hem så var de träning till 3 avsnitt av simpsons och efter de en macka för att sedan kolla på simpsons igen :P fast nu är de slut så ska la försöka sova istället..

 

Natti natt å sov så gott.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0