onsdagen

Får la börja med att svara lite på en kommentar:

 

 

Anonym om så är man osingel =):

allvarligt talat matte, det är patetiskt att du går ut med det i bloggen. att du rokar ägna ett helt inlägg om det..kan bara klargöra att det är du osm ahr skitit i att behålla kontakten med mig, 90av100 gågner så är det jag som tagit kontakt med dig, dessutom så betedde du dig som ett svin både mot mig och Hanna. Så jag hoppas verkligen att du har lärt dig något av detta..kan tilllägga att det även var du för bara en månad sedan gick och sa att du fortfarande ville ha mig tillbaka blabla. Så skitsnack om det som står i ditt inlägg..
/martina

 

Svar:

Allvarligt talat så var de ju du som började.. sedan så är de la min blogg så jag får la skriva vad jag vill i den eller? Vet du varför man inte har tagit kontakt med dig? Jo för varje gång man snackat med dig så har du ju bara klankat ner på mig att man er en idiot patetisk fet å så jävla dum för att man har självmordstankar ja du låter ju som en jätte bra kompis eller vad tycker du.. men de ända du vill är la att jag mår dåligt å tar mitt liv då blir du nog nöjd.. hade du varit lite schystare så kanske man hade tagit kontakt med dig..

Hade de inte kommit in någon mellan mig å Hanna som bara ville förstöra de mellan oss så hade de la varit annorlunda.. du har la aldrig bryt dig något om mig..

Ja de kanske man sa men du har inte funderat på att de var skitsnack å inte inlägget? De var ju du som började å då blev man ju nyfiken och de var ju bästa sättet att få reda på något.. å om du nu har bryt dig något om mig någon gång så vet du hur jag funkar å tänker iaf lite..

 

Men men nu till dagen som inte har hänt så mycket på fixat 20 telefoner på jobbet inte så mycket men inte så lite heller å man ska ju inte göra mer än vad man behöver man får ju inget för de iaf..

När man kom hem så blev de kolla på sista futurama filmen och roddmaskinen till de..

Å efter en macka så blev de simpsons och nu scrubs som precis tog slut så ska la göra mig i ordning för sängen..

Natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ska vi ta det då från min sida? som du vill, av en händelse så råkade jag vara i Lidköping ett par dagar i mars och då var det faktiskt vi båda som ville träffas, jag viste att du hade hanna men såg det inte som något problem, endast att det var kul att du träffat någon. Sen var det faktiskt du som fick kännslor för mig undertiden du redan hade tjej, och ja divig som jag är så är jag expert på att sno andras killar och ja jag måste ju säga att jag lyckades till hälften. Sen att du valde att såra mig på ett djävlgit sätt kan bara stå för dig. Det enda jag har försökt göra är att tala dig till rätta, jag vet vad jag snackar om när det har gällt din tränings mani..och ordet fet har jag aldrig yppat! Så tänk igenom innan du skriver

2009-11-19 @ 06:56:40
URL: http://varakvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0