torsdag

har la varit en rätt så vanlig dag idag förutom att vi hade månadsmöte med gruppen annars var de bara att laga 9P23 kort som vanligt..

efter jobbet åkt man hem som vanlig och tränade lite fast de blev bara en timme idag igen eftersom man inte mår allt för bra.. jag hoppas man kommer att må bättre snart är inte så kul att vara sjuk :(


gummsan om onsdag:
haha du är inte dum du tias:P japp "JJ" de är jag de:) men jag tycker fortfarande att du har skeva tankar, du är en jättefin kille, du måste bara inse de själv.. e ju bra att du har ett mål, men de får ju inte gå överstyr:) men du får ju välja själv, tycker bara att de är jobbigt att du ska må dåligt.. å tror inte du har några problem att träffa nån, du träffa ju mej hahaha.. inte för att det gick överdrivet bra, men några goa månader hade vi iaf, och även några satans jobbiga stunder (men det får man ju ta):P hoppas du träffar tjejen med stor T snart, som får dej att må bra:)

Svar: nepp ibland kan man vara lite smart iaf :P jo de finns la fler som tycker de men jag tycker inte mina mål går till överdrift vill bara få en lite bättre kropp :P förlåt att man gör de jobbigt för dig är ju inte meningen.. jo jag gjorde ju de å de är jag glad över att man gjorde synd bara att de slutade som de gjorde :( fast du har de ju bra nu så de var ju bra att de tog slut för din skull..
man får la hoppas man gör de någon gång annars kommer man ha ett riktigt tråkigt liv..

men nu ska man la kolla på simpsons snart ni får ha de bra ni som läser.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0