onsdag

Jag har inte så mycket att berätta om dagen jobbat som vanligt sedan hade man ett litet race med frans till Emtunga eftersom vi slutade samtidigt :p

när man kom hem, så blev de "lite" träning orkade inte köra så länge så blev bara en timme idag :( hoppas de går bättre i morgon..

å nu blir de simpsons och lite fruktsallad innan de blir sängen..



gummsan om tisdag:

inte för att vara elak, men du verkar ha lite skeva tankar om dej själv, du måste verkligen lära dej att älska dej själv, de är svårt å de tar tid, men de går, jag lovar dej:)de är absolut inget fel på dej, å inget fel på en kille med några extra kilon, fast du har nog snarare några kilon för lite:/ take it easy now man!!



Svar:
nja några kanske tycker man har de men vill ju bara få en snygg kropp ju.. älska mig själv kommer jag göra när jag når mitt mål.. jag tycker iaf att de är de å de är de jag försöker fixa till så man kan må lite bättre å jag har absolut inte några kilon för lite ligger ju på ett bmi på 26 eller något sådant..
ne de kanske inte är fel på killar med några extra kg men de hjälper ju att vara smal å snygg om man vill träffa någon tjej..
har funderat på en sak om inte jag är helt fel ute nu så kanske dina initialer är JJ känns lite som man listat ut vem då är :P fast kan ju ha fel :P haha..


ne nu ska man kolla klart på simpsons å sedan sova kanske.. kramar


Kommentarer
Postat av: gummsan

haha du är inte dum du tias:P japp "JJ" de är jag de:) men jag tycker fortfarande att du har skeva tankar, du är en jättefin kille, du måste bara inse de själv.. e ju bra att du har ett mål, men de får ju inte gå överstyr:) men du får ju välja själv, tycker bara att de är jobbigt att du ska må dåligt.. å tror inte du har några problem att träffa nån, du träffa ju mej hahaha.. inte för att det gick överdrivet bra, men några goa månader hade vi iaf, och även några satans jobbiga stunder (men det får man ju ta):P hoppas du träffar tjejen med stor T snart, som får dej att må bra:)

2010-08-19 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0