helt slut

känner mig lite helt slut nu men ska la försöka varva ner lite innan man ska försöka sova lite..

helgen har varit fult upp med att fria farsan 60års dag som vi gjorde på fredagen med öppet hus hos dom.. vilket gjorde att de blev en massa mat och tårta och kakor.. kanske lite för mycket för min magen eftersom man nästan alltid åker där i från lite illamående av allt gott :P

var där till på lördag förmiddag tills man åkte in till Lidköping för att handal lite så man har mat för hela veckan.. efter att man hade handlat så hade jag tänkt att åka hem och träna lite men tyvärr så blev de inte så :( orkade inte riktigt med de.. blev en lugn kväll i soffan istället..

men sedan på söndagen så blev de träning istället och eftersom man inte tränade på lördagen så fick man springa lite längre 1,5mil istället vilket var lite jobbigt i värmen men de gick iaf..

tror inte de hände så mycket mer på söndagen än att man gjorde lite köttfärssås, eller rätt så mycket.. tror de räcker i två veckor :P

å på måndagen var de jobb igen som vanligt men en spring tur efter jobbet.. för att sedan åka hem till Ylva så hon kommer hem..

å idag var de jobb igen fast efter jobbet åkte man inte hem utan åkte till Fåglum för att hjälpa pappa med att få in lite balar 200 för att vara lite mer exakt.. hade tänk att börja lite innan han kom hem men de han jag inte för han kom nästa när jag kom hem.. så han inte träna innan, men de var la lite tur eftersom att kasta omkring 200 balar tog sin lilla kraft.. tog de som träning å fick bort 700 kalorier, med att springa runt på åkern å kasta upp dem på vagnen för att sedan kasta av dem från vagnen och upp på rännet.. med lite snabb räkning så har jag kastat omkring 4 ton balar eftersom jag kastade dem två gånger å varje bal väger ca 10kg..

å innan man åkte där ifrån fick man så klart lite tårta som var kvar sedan fredagen.. på vägen hem tog jag vägen förbi Järpås för att lämna min gps till Ida som ville låna den medans dom skulle ut på lite semester.. men efter de så åkte jag hem å nu sitter man i soffan helt slut å ska snart ta och lägga sig :P


får försöka svara lite snabbt på dessa kommentarerna först bara:

Linda om måndag:

Vad gör man inte för kärleken..själv åker jag runt på konbanor och träffar med bil intresserade i en blå subba nuförtiden men är min älskling glad över de är jag de oxå =). Man får kompromissa i ett fungerande förhållande och kan man inte de är man inte rätt för varandra!! Kram på´re

lisa:)) om måndag:

hmm.. ja de låter ju sådär asså.. om de inte känns bra så är det ju inget att satsa på, men de e ju bara min åsikt:) och om du hittar en massa fel nu så lär det inte bli bättre längre fram heller.. de lär bara bli värre tyvärr, säger det av erfarenhet.. men du gör ju självklart de som känns rätt för dej.. och då är de ju rätt sak:)

lisa:)) om onsdag:

jaa de där me katter e ju inte så bra om du är allergisk, hon kommer nog tyvärr inte göra sig av med dom heller.. men de går ju att leva med, om du tar tabletter å sånt, så är ju inte direkt oöverkomligt om man säger så:) men hoppas de löser sig och att du vet vad du vill å så:)



jo jag vet ju att man får kompromissa i ett förhållande för annars kommer de ju inte funka om man inte hittar någon riktigt rätt då :P men jag har ju så mycket annat som tar upp min tid nu så hinner ju inte med de som jag vill göra.. har inte varit ute å cyklat på jätte länge eftersom man har jobbat så mycket å när Ylva är här så kan man ju inte göra de..

ne de låter ju inte så bra att man hittar fel nu å jag vet inte om de kommer att bli bättre.. börjar känna att de är jobbigt att ha henne här eftersom man inte får sova så mycket då kanske inte bara är hennes fel men de är så de är iaf.. å katterna gör de ju inte bättre eftersom man drar sig för att vara hos henne å som Lisa säger så kommer hon ju inte göra sig av med dem.. är inte så mycket för att käka piller å kan ju inte käka piller hela tiden jag ska vara med henne sedan blir ju lite dyrt oxå :P

men vi får la se hur detta löser sig längre fram.. har slutat att tänka framåt utan tar de som de kommer inget blir ju som man planerar iaf :P


men ska försöka sova nu tror jag.. natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0